- Pasirinkite tinkamą pakuotę
Pasirinkite dėžutes, kurios yra tinkamo dydžio jūsų prekėms, be per daug nereikalingos vietos siuntinyje. Siuntimo kaina priklauso nuo siuntinio dydžio, tūrio ir svorio. Taigi nemokėkite už orą ir tuščią erdvę.
NAUDINGAS PATARIMAS:
Išbandykite kelių skirtingų dydžių ir tipų dėžes, kurios tinka daugumai jūsų prekių. Padarykite šias „standartines dėžutes“, kurias naudojate daugeliui savo užsakymų.
2. Standartizuokite pakavimo procesą
Sukurkite aiškias pakavimo stoties gaires ir tinkamą optimalaus prekių pakavimo tvarką.
NAUDINGAS PATARIMAS:
Sukurkite kontrolinius sąrašus, kuriuose aprašomas ir paaiškinamas kiekvienas pakavimo proceso veiksmas. Tada jūsų darbuotojai išmoks atlikti būtinus veiksmus – nuo tinkamo dėžutės dydžio pasirinkimo ir kiekvieno gaminio įdėjimo į dėžę iki to, kaip teisingai pritvirtinti etiketes ir kaip paženklinti siuntinius prieš juos išsiunčiant.
3. Sutvarkykite savo atsargas kuo efektyviau
Išmaniai sutvarkydami pakavimo vietą ir lentynas galite sutaupyti daug laiko. Sumažinkite atstumą iki geriausiai parduodamų produktų ir reklaminių prekių, perkeldami juos šalia pakavimo vietos. Kita protinga idėja gali būti iš anksto supakuoti populiariausias prekes ir padėti jas lentynose, kur jos būtų lengvai pasiekiamos.
Ar turite produktų, kurie dažnai parduodami kartu? Įsitikinkite, kad jie yra arti vienas kito sandėlio lentynose.
Kitas geras būdas sutaupyti laiko – lentynas ir eiles paženklinti aiškiais ženklais, kad niekas negaištų laiko produktų paieškoms.
NAUDINGAS PATARIMAS:
Įrengę pakavimo zoną, kurioje tvarkingai ir logiškai sutvarkyti visi daiktams supakuoti ir supakuoti reikalingi įrankiai (žirklės, pakavimo peiliai, juosta, etiketės ir kt.), sutaupote daug laiko ir nusivylimo.
4. Būkite gerai pasiruošę prieš didžiausią pardavimo laikotarpį
Visi, dirbantys internetinėse parduotuvėse, žino, kad Kalėdų išpardavimų pradžioje (juodasis penktadienis ir kibernetinis pirmadienis) pardavimai gerokai padidės. Taip pat yra kitų metų laikotarpių, kurie yra įtemptesni nei kiti. Pravartu šiems laikotarpiams pasiruošti paruošus pakuotę ir medžiagas, kurias naudosite.
NAUDINGAS PATARIMAS:
Įsitikinkite, kad esate gerai pasiruošę prieš prasidedant piko laikotarpiui, sudėdami dėžutes, užpildydami jas amortizuojančia medžiaga ir paruošdami viską, ko prireiks.
Jei tikitės arba žinote, kad parduosite didelius kiekius tam tikrų produktų, galite iš anksto supakuoti daug jų. Kuo daugiau šių darbų galėsite atlikti iš anksto, tuo lengviau bus užtikrinti, kad jūsų klientai užsakymus gaus laiku.
5. Investuokite į kokybišką pakuotę
Nesijaudinkite perkant dėžutes ir kitas pakuotes. Papildomi pinigai, kuriuos išleidžiate geros kokybės pakuotei, gali sutaupyti nereikalingų išlaidų dėl sugadintų ir sulūžusių prekių.
NAUDINGAS PATARIMAS:
Tvirtos, tvirtos dėžutės suteikia didesnę jūsų gaminių apsaugą, galbūt leidžia naudoti mažesnius dydžius, todėl gali sumažėti siuntimo išlaidos.
6. Labai aiškiai nurodykite pristatymo sąlygas
Nepamirškite pateikti savo klientams gerų atsakymų į klausimus apie pristatymą ir pristatymą.
NAUDINGAS PATARIMAS:
Sukurkite DUK puslapį, kuriame pateikiami dažniausiai užduodami klausimai apie pakavimą, pristatymą, grąžinimą ir pristatymo laiką.
Nepamirškite atnaujinti DUK puslapio, kad atspindėtų realias aplinkybes ir bet kokius pokyčius piko metu. Taip pat turėtumėte nepamiršti įtraukti informacijos, kuri gali jaustis šiek tiek nepatogi, pvz., informacijos apie didelius vėlavimus.
7. Venkite vėlavimo užtikrindami, kad adreso duomenys būtų teisingi
Įsitikinkite, kad jūsų klientų adresų duomenys yra teisingi. Kai išsiųsite mobiliojo telefono numerį savo operatoriui, jūsų klientai gaus naujausią informaciją apie siuntos būseną.
NAUDINGAS PATARIMAS:
El. pašto adresų, mobiliųjų numerių, pašto kodų ir tt formato patikrinimas padeda užtikrinti, kad siuntiniai pasieks numatytą paskirties vietą.
Įsitikinkite, kad etiketės ir ženklai ant siuntinio yra teisingi. Čia yra keletas gerų patarimų, kaip įsitikinti, kad brūkšniniai kodai ir etiketės yra teisingi ir tinkamai pritvirtinti. Tai gali sumažinti siuntų, kurias jūsų vežėjas turi tvarkyti rankiniu būdu, skaičių.
Nesvarbu, ar kuriate internetinę parduotuvę, ar planuojate esamą praktiką, visada verta peržiūrėti pakavimo ir siuntimo procedūras. Padarę šiuos procesus kuo efektyvesnius, galite sutaupyti daug laiko ir pinigų.