5 Kūrybingos Kalėdinės Pakavimo Idėjos
Kalbant apie kalėdinį įvyniojima ar pakavimą, tai, kas yra išorėje, turėtų būti tokia pat ypatinga, kaip ir viduje. Kadangi esate smulkaus verslo savininkas, šventinis laikotarpis yra puiki proga supakuoti dovanas ne tik į gražų popierių. Nužengus papildomą žingsį galima sustiprinti klientų lojalumą ir sustriptinti jūsų prekės ženklą, ypač jei tai pirmasis jūsų įmonės svenčių sezonas.
Nesvarbu, ar parduodate savo produktus tik internetu, vadovaujate tradicinei parduotuvei ar planuojate šiais metais pasirodyti vietiniuose turguose, pasinaudokite kitų mažų įmonių kalėdinio pakavimo įdėjomis, kad padarytumėte didelį įspūdį apie esamus, naujus ir potencialius klientus. Pažiūrėkite, kaip Maya Creations naudoja pakuotes, kurios atspindi jų prekės ženklą ir puikiai jaučiasi šventiškai.
1. Padovanokite dovanų įpakavimą
Šis metas dovanoti, todėl pasirūpinkite, kad klientai galėtų lengvai išsiųsti paruoštą išpakuoti dovaną savo artimiesiems. Lojaliems klientams pasiūlysite labai vertinamą paslaugą ir paliksite įspūdį būsimiems klientams. Suteikite klientams galimybę lengvai už nedidelį mokestį pridėti dovanų pakavimo prie parduotuvės užsakymo (arba pasiūlykite ją nemokamai su minimaliomis išlaidomis).
Dovana neapseina be kortelės – pasiūlykite pridėti tusčią kortelę, kurią klientas gali suasmeninti prieš padėdamas dovaną po eglute.
2. Naudokite jūsų prekės ženklą atspindinčias pakavimo medžiagas
Nuo plonojo popieriaus iki pakavimo juostos – įsitikinkite, kad viskas, ką naudojate pakuodami užsakymus, turi jūsų verslo išvaizdos elementą. Siūlykite įvyniojimą į savo prekės ženklo spalvas ir stilių. Įsitikinkite, kad jį galima naudoti visiems gavėjams, vesvarbu, kurią religinę šventę jie švenčia šiuo metų laiku.
3. Parodykite savo smulkaus verslo istoriją
Jeigu bendraujate su savo klientais savo parduotuvėje ar vietiniame turguje, galbūt turėsite galimybę su jais pabendrauti ir pasidalinti informacija apie savo prekės ženklą. Kai baigiate užsakymą, pasiūlykite įtraukti informacinę brošiųrą ar atviruką, kad jie galėtų dar daugiau sužinoti apie jūsų smulkųjį verslą, arba perduokite jį laimingom dovanos gavėjui.
4. Parodykite savo dėkingumą parduodami
Įsitikinkite, kad klientai žino, kaip jus vertinate, pateikdami padėkos pasiūlymą – tai, tikėkimės, paskatins kitą pirkinį, kad jie sugrįš dar daugiau. Netgi 10% nuolaida arba nemokamas pristatymas gali padėti jūsų klientams pasijusti ypatingais. Atspausdinkite pasiūlymą ant vizitinės kortelės ir pridėkite jį prie dovanų pakavimo rutinos, nesvarbu, ar susegsite jį į popierinį maišelį, ar pridėkite prie kvito.
5. Pridėkite ka nors ypatingo
Išsiskirkite visus savo Kalėdų klientus ir nustebinkite juos į savo pirkinių krepšį įtraukdami ką nors ypatingo. Galbūt naujo produkto pavyzdys, viešai neatskleista informacija apie būsimus produktus ar išpardavimus, smagus paveikslėlis ar papildoma dovana už didesnės vertės pirkimą. Ar jūsų klientas šįsyk augintinio portretą? Įtraukite šuns skanėstą ar antkaklio žavesį. Ar kas nors nusipirko levandų muilo gabalėlį? Įmeskite papildomo to paties kvapo lūpų balzamą. Toks detalumo lygis labiau padės padaryti ilgalaikį įspūdį.
Papildomi Kalėdų pakavimo patarimai užsakymams internetu
Pradėkite nuo išorės į vidų.
Parodykite, kad į savo pakuotę skiriate tiek pat daug dėmesio ir rūpestingumo, kiek ir savo gaminiams. Tokiu būdu sukursite patirtį, kuri sujaudins klientus nuo jų siuntų pristatymo momento. Jei skelbiate užsakymą, įsitikinkite, kad visas, ką naudojate pakavimui, atitinka jūsų prekės ženklą, įskaitant rašiklį užpildo popierių ir pakavimo juostą.
Estetiškai patrauklus paketas tinka „Instagram“ arba „TikTok“ paruoštam išpakavimui. Skatinkite klientus dalytis savo išpakavimo patirtimi (ir sekti jūsų parduotuvę!) socialinėje žiniasklaidoje – ar pridėkite į raginimą veikti prie tinkintos kortos arba atviruko, kurį galite įtraukti į kiekvieną užsakymą.
Suteikite dovanos gavėjui pagrindinę informaciją.
Į kiekvieną užsakymą įdėkite atviruką su savo prekės ženklo istorija – tai įkvėpa bet kuriuo metu, bet ypač šventiniu laikotarpiu. Kadangi negalėtojete tiesiogiai kalbėtis su savo internetiniais klientais akis į akį, suteikite jiems šiek tiek žvalgos apie save ir aiškų, stilingą už pirkimo. Be to, informacinis atvirukas suteikia galimybę padaryti reklamos įspūdį dovaną gavusiam žmogui. (Atminkite, kad jie yra potencialūs klientai!) Jei jiems patinka produktas ir jūsų prekės ženklo žinutė, kitą kartą jie norės apsipirkti tiesiai iš jūsų.
Įtraukite asmeninį užrašą.
Į kiekvieną užsakymą įdėkite atviruką su savo prekės ženklo istorija – tai įkvėpa bet kuriuo metu, bet ypač šventiniu laikotarpiu. Kadangi negalėtojete tiesiogiai kalbėtis su savo internetiniais klientais akis į akį, suteikite jiems šiek tiek žvalgos apie save ir aiškų, stilingą už pirkimo. Be to, informacinis atvirukas suteikia galimybę padaryti reklamos įspūdį dovaną gavusiam žmogui. (Atminkite, kad jie yra potencialūs klientai!) Jei jiems patinka produktas ir jūsų prekės ženklo žinutė, kitą kartą jie norės apsipirkti tiesiai iš jūsų.
