Nėra geresnio būdo papasakoti savo prekinio ženklo istoriją ir įtraukti klientus nei naudoti pakuotės įdėklus kiekvienoje išsiųstoje pakuotėje.
Užsakymo gavimas paštu gali būti įdomus vartotojui; tai visiškai priklauso nuo prekinio ženklo, kaip jis formuoja klientų patirtį. Ji gali būti nuobodi, su produktų tiesiog įmestais į dėžę, arba gražiai suprojektuota su nuovokiais, įskaitant specialų pakuotės įdėklą, kuris palieka pirkėją patenkintą ir trokštanti daugiau.
Į kiekvieną užsakymą gali būti įtraukti įvairūs pakuotės įdėklai, kurie visi gali suteikti naudos tiek jūsų verslui, tiek pirkėjui. Pakuotės įdėklai gali informuoti klientus ir padėti jiems kuo geriau išnaudoti savo pirkinius, didindami klientų pasitenkinimą ir prekinio ženklo lojalumą. Jie taip pat skatina pakartotinius pirkimus ir stiprina santykius su jūsų klientų baze.
Pagrindiniai išvados iš šio straipsnio:
- Pakuotės įdėklai didina klientų lojalumą ir prekinį ženklą, išliekant efektyviai veikiančiai kainų politikai.
- Asmeninio pastabos pridėjimas prie kiekvieno išsiųsto paketo gali ženkliai padidinti pardavimus internetinėje parduotuvėje.
- Klientų atsiliepimai ir socialiniai tinklai gali drastiškai padidinti jūsų prekinio ženklo matomumą internete.
Kas yra pakuotės įdėklas? Pakuotės įdėklas yra nedidelis įdėklas, kurį internetinės parduotuvės gali įtraukti į klientų paketus prieš juos išsiųsdamos. Dažniausiai tai būna mažas atvirukas arba reklaminis lapelis, kuris informuoja apie verslą, suteikia naujiems klientams paskatą tapti pastoviais pirkėjais ir skatina lojalumą esamiems klientams.
Teisingai įgyvendinus, asmeniškas pakuotės įdėklas gali radikaliai pagerinti jūsų parduotuvės investicijų grąžą, siūlydamas pirkėjams daugiau vertės už mažesnę kainą arba kokios nors skatinimo priemonės.
Visiškai nemokamai verslui ir klientui, pakuotės įdėklas gali pakeisti kliento patirtį nuo paprastos ir įprastos į įsimintiną ir sveikinantį įspūdį.
Jei galvojate apie pakuotės įdėklų programų įtraukimą į savo įmonės rinkodaros strategiją, šiame įraše aprašoma viskas, ką turite žinoti apie įvairių rūšių pakuotės įdėklus ir kaip juos efektyviai įtraukti į jūsų užsakymus.
Pakuotės įdėklų privalumai
Ar siekiate optimizuoti pakuotes, kurias siunčiate klientams? Galų gale tai paskutinė galimybė sukurti teigiamą, įsimintiną apsipirkimo patirtį su jūsų preke! Laimei, pakuotės įdėklai gali jums padėti pakelti atidarymo procesą ir nuolat viršyti klientų lūkesčius.
Suteikite papildomos vertės
Pakuotės įdėklai ne tik sukuria jūsų verslui profesionalaus įvaizdį, bet ir naudingi jūsų klientams. Galite dalintis naudinga produkto informacija, skatinti didesnius pirkinius ir klientų lojalumą per nuolaidų pasiūlymus ir nuolaidų kodus, tuo pačiu stiprindami prekinį ženklą ir skatinant autentiškus klientų santykius.
Rodykite savo prekinį ženklą
Pakuotės įdėklai taip pat suteikia unikalų momentą parodyti savo prekinį ženklą už savo svetainės ar internetinės parduotuvės ribų. Dalinkitės smagiais faktėliais apie savo parduotuvę, praeitį ir istoriją, siekdami užmegzti ryšį ir leisti klientams jaustis matomais ir išgirstais jūsų prekinio ženklo.
10 geriausių pakuotės įdėklų idėjų el. prekybos pardavėjams
Reikia idėjų apie savo pakuotės įdėklų parinktis? Šiame skyriuje ištirkite dešimt ekonomiškiausių ir kūrybiškiausių pakuočių įdėklų, kad reklamuotumėte savo prekės ženklą naujiems ir esamiems klientams.
1. Asmeniniai užrašai ir padėkos atvirukai
Suasmenintų užrašų kūrimas, dėkojant klientams už jų verslą, yra veiksmingas būdas sukurti savo smulkaus verslo veidą. Padėkos kortelės įtraukimas į pakuotės įdėklą yra puiki idėja, nes didinate lojalumą prekės ženklui ir garsėjate savo nišoje.
Nesvarbu, ar siunčiate ranka rašytą užrašą, ar jį įvedate, pasidalykite smulkia informacija apie savo verslą ir kaip jų pirkimas paveikia jūsų gyvenimą.
Paketo įdėklas padėkos rašto idėjos
Parašykite tokius dalykus kaip „Jūsų pirkinys padeda apmokėti mano studentų paskolas“ arba „Pinigai, kuriuos uždirbu iš parduotuvės, tiesiogiai skiriami mano vaiko mokslui“, kad užmegztumėte ryšį su klientais.
Kiekvienam padėkos raštui naudokite aukštos kokybės raštinės reikmenis, kad reklamuotumėte savo prekės ženklo atsidavimą kokybei.
2. Nemokami gaminių pavyzdžiai
Pagalvokite apie paskutinį kartą, kai gavote pakuotę iš jums patinkančio prekės ženklo ir viduje atradote neįtikėtinų produktų pavyzdžių. Tai sukuria įsimintiną išpakavimo patirtį ir padidina jūsų entuziazmą dėl prekės ženklo, tiesa?
Produktų pavyzdžiai yra patikimas būdas paskatinti kitus pirkinius iš esamų ir naujų klientų. Pavyzdžiui, jei valdote internetinį grožio prekės ženklą, į kiekvieną siuntą įtraukę kelis produktų pavyzdžius iš tos pačios odos priežiūros arba makiažo linijos, kurią jie jau įsigijo, padidins pardavimą už mažą kainą.
Kryžminis pardavimas klientams su pavyzdžiais
Jei norite pasiūlyti pavyzdžius, galite efektyviai parduoti klientams kryžminį pardavimą, leisdami jiems išbandyti atitinkamą produktą prieš perkant kitą. Tai padidins klientų lojalumą ir išlaikymą, nes jie pasitikės jūsų prekės ženklu ir jūsų parduodamais produktais. Gana nuostabu, kad paprastas pakuotės įdėklas gali visa tai padaryti.
3. Nuolaidų kodai ir reklaminiai pasiūlymai
Išreikškite savo dėkingumą už kiekvieną pirkinį, į kiekvieną užsakymą įtraukdami pakuotės intarpus su nuolaidų kodais. Ši strategija padidins klientų lojalumą ir padidins pakartotinių pirkimų skaičių, nes jiems atrodo, kad nuolaidos kodas yra per geras, kad jį praleistų.
Nuolaidų pasiūlymų idėjos
Spręsdami, ką turėtų pasiūlyti jūsų nuolaidų kortelės, atsižvelkite į esamus klientus, jų skausmingas vietas ir bet kokius atsiliepimus apie savo produktus. Nesvarbu, ar tai paprasta 20 % nuolaida kitam užsakymui, nemokama dovana kartu su kitu pirkiniu, ar sutaupykite nuolaidos pasiūlymą, sutaupykite pakankamai viliojančiai, kad padidintumėte pakartotinių pirkimų skaičių ir pradžiugintumėte klientus.
4. Nemokamos dovanos
Kas nemėgsta nemokamų dalykų?!
Nudžiuginkite savo klientus į jų užsakymą įtraukdami netikėtą dovaną nemokamų pavyzdžių pavidalu arba reikšmingesnę nemokamą dovaną. Tai gali būti bet kas – nuo mielo lipduko iki mažos dovanos iš jūsų parduotuvės, pvz., apyrankės, plaukų kaklaraiščio, odos priežiūros gaminio ar bet ko, ką mielai padovanosite nemokamai.
Taip pat galite nemokamai dovanoti firminius daiktus, pvz., vandens butelį, krepšį ar gėrimą su savo įmonės pavadinimu arba logotipu. Ši taktika padidins jūsų prekės ženklo matomumą (nemokama rinkodara, bet kas?!) ir padidins lojalumą, nes klientai įvertins nemokamą (-as) prekę (-es).
5. Pateikite peržiūros arba bendrinimo socialiniuose tinkluose užklausą
Tai gali būti jūsų paskutinė sąveika su klientu. Nedvejodami paprašykite ko nors vertingo jūsų verslui, pvz., atsiliepimo, arba pasidalykite savo patirtimi socialinės žiniasklaidos platformose.
Klientų atsiliepimai gali padėti nustatyti, kur reikia atlikti patobulinimus ir kas jums gerai sekasi versle. Kuo daugiau pirkėjų paliks atsiliepimų apie jūsų socialinės žiniasklaidos paskyras, tuo labiau jūsų verslas gali augti ir patenkinti kiekvieno kliento lūkesčius.
Vartokite draugišką, pozityvią kalbą, pvz., “Patenkinti pirkiniu? Palikite atsiliepimą!” ir įtraukite savo socialinės žiniasklaidos rankenėlę arba QR kodą, kurį jie gali nuskaityti savo telefonu, kad būtų nukreipti į jūsų socialinius puslapius.
Patvirtindami savo verslą internete savo pasekėjams, jūsų klientai gali pagerinti jūsų parduotuvės socialinį įrodymą ir padėti sustiprinti jūsų, kaip teisėto verslo, patikimumą.
6. Informacija apie gaminį
Suteikite klientams galimybę užtikrintai naudoti jūsų gaminius, įtraukdami naudingos informacijos apie gaminį ant pakuotės lapelių.
Jei parduodate odos priežiūros priemones ar makiažą, pasidalykite patarimais ir gudrybėmis, kaip naudoti produktus, arba pasidalykite nuoroda į savo „YouTube“ kanalą ar socialinės žiniasklaidos platformas, kur rasite mokomąsias medžiagas, užkulisius ir kitą naudingą informaciją.
Tarkime, kad jūsų internetinėje parduotuvėje parduodami nestandartiniai gobtuvai ir marškinėliai; įtraukite savo drabužių priežiūros instrukcijas ir stiliaus patarimus, kad įkvėptumėte klientus, kai jie apsirengia.
Pakuotės įdėklų idėjos neturi būti pernelyg sudėtingos; tiesiog suteikdami papildomos vertės po pirkimo, padedate klientams išnaudoti visas jūsų produktų galimybes ir (tikiuosi) tapti nuolatiniais klientais!
7. Siuntimo kortelės
Sukurkite savo prekės ženklo socialinį įrodymą ir paskleiskite žinią apie savo verslą kiekviename išsiųstame pakete siūlydami naujiems ir esamiems klientams nukreipimo korteles.
Rekomendacijų rinkodara yra viena reikšmingiausių pramonėje naudojamų taktikų; vartotojai pasitiki savo draugais ir šeima, kad informuotų apie prekės ženklus, kuriuos jie mėgsta ir kuriais pasitiki. Tai suteikia didžiulę galimybę įmonėms prašyti rekomendacijų neinvestuojant papildomų pinigų.
Persiuntimo schemos ypač naudingos mažoms įmonėms, kurios turi sukurti klientų bazę. Naudokite optimistišką, skatinančią kalbą, pvz., „Pasirašykite draugą ir galėsite sutaupyti 20% kitam pirkiniui!“ Persiuntimai pritraukia naujo srauto į jūsų svetainę ir natūraliai padidina pardavimą, nereikalaujant išleisti nė cento.
Sukurkite unikalius nuolaidų pasiūlymus, skirtus kliento kelionei, kad galėtumėte stebėti, iš kur jie perkami. Pagal šį scenarijų galite naudoti persiuntimo kodą, pvz., „FRIENDS20“, kad stebėtumėte, kiek pirkimų gaunama iš persiuntimo.
8. Grąžinimo siuntimo etiketė
Jums gali kilti klausimas, kaip efektyvu suteikti klientams paprastą būdą grąžinti prekes. Pagalvokite apie tokius didelius žaidėjus kaip „Amazon“. Dėl jų prekių grąžinimas yra toks paprastas ir efektyvus, kad mes nedvejodami ten apsiperkame žinodami, kad grąžinimo procesas yra nuolat sklandus.
Jei kada nors pirkote iš mažos įmonės ir patyrėte košmarišką patirtį bandydami grąžinti prekę, didelė tikimybė, kad daugiau ten neapsipirksite. Pateikdami grąžinimo siuntimo etiketę ir palaikydami klientų norus bei poreikius naudodami savo produktus ir politiką, įsitvirtinsite kaip patikimas verslas.
Klientams pateikus grąžinimo siuntimo etiketę ant pakuotės lapelių, padidės klientų lojalumas. Žinodami, kad jūsų parduotuvės grąžinimo procesas yra nesudėtingas, klientai bus labiau linkę vėl apsipirkti su jūsų įmone, nes jei prireiktų grąžinti prekę, jiems nereikės galvos skausmo ar lankų.
Patogi apsipirkimo patirtis? Patikrinti. Į klientą orientuotas požiūris? Dar kartą patikrinkite!
9. Prekės ženklo informacija
Užmegzkite ryšius su klientais įtraukdami esminę informaciją apie savo prekės ženklą į produkto intarpą. Dalijimasis savo verslo misija ir patirtimi gali padėti užmegzti santykius su klientais, kurių kitu atveju negalėtumėte.
Įtraukite tokius dalykus kaip:
Jūsų „kodėl“ arba jūsų verslo įkvėpimas
Savo įmonės istorija ir asmenine informacija, kuria dalinsitės patogiai
Kiek klientų aptarnavote
Būsimi produktų pristatymai ir jūsų verslo tikslai
Dalindamiesi šia informacija sukursite ryšį tarp jūsų klientų ir jūsų prekės ženklo istorijos, jūsų produktų ir jūsų verslo jiems siūlomos vertės.
Tai gali atrodyti maža, tačiau žinant asmenines detales ir užkulisinę informaciją apie prekės ženklą galima užmegzti greitą ryšį su klientais, virsti ilgalaikiu lojalumu.
10. Firminė pakuotė
Jūsų pakuotė yra tarsi paaukštinta vizitinė kortelė; tai turėtų suteikti klientams bendrą prekės ženklo sampratą, tai, ką reiškia jūsų verslas, ir jūsų istoriją.
Firminės pakuotės yra efektyvi daugelio mažų įmonių vykdymo strategija, nes ji sukuria papildomą galimybę klientams palikti ilgalaikį įspūdį. Paštu gavus smagų voką ar papuoštą pakuotę, daugelis klientų gali pagerinti išpakavimo patirtį ir paskatinti pakartotinai pirkti.
Kai kurie tiekėjai, pvz., „Gelato“, siūlo jūsų gaminių pakuotes su prekės ženklu. Kaip „Gelato+“ klientas, turėsite prieigą prie firminių plakatų, įrėmintų plakatų ir paruoštų pakabinti plakatų pakuotės.
Prekės ženklo pakuotės skirsis priklausomai nuo tiekėjo, tačiau tai veiksmingas būdas paįvairinti jūsų siuntas klientams ir paskatinti jaudulį dėl būsimų užsakymų.
Kurkite konkurencingą verslą ir skatinkite pakartotinius klientus
Kaip el. prekybos įmonė, jūs visada ieškote novatoriškų būdų, kaip sužavėti ir pradžiuginti savo klientus, neišleisdami rankų ir kojų. Kai kurios rinkodaros strategijos jaučiasi pasenusios ir pavargusios, o kitos per daug nugrimzta į jūsų biudžetą ir nėra vertos investicijų.
Pakuotės įdėklai – tai ekonomiškas būdas internetinėms parduotuvėms pasinaudoti savo produktų pasiūla, reklamuoti akcijas ir būsimus išpardavimus bei pasiūlyti klientams nuolaidas, specialias dovanas ir nemokamas dovanas.
Nuo paprasto padėkos rašto iki firminio krepšio ar gaminio mokymo programos – leiskite savo vaizduotei paleisti lauką, kai sugalvosite įpakavimo intarpus, kuriuos norėtumėte įtraukti savo klientams. Prisiminkite savo parduotuvės vertę, kai nustatysite, kuri (-ios) prekė (-ės) geriausiai aptarnaus jūsų klientus ir paskatins ateities užsakymus.
Augant ir plečiant sėkmingą el. prekybos parduotuvę, pakuočių įdėklai yra tik viena galvosūkio dalis. Išbandykite Gelato spausdinimo pagal pareikalavimą paslaugas ir sužinokite, kaip mūsų universalus produktų katalogas, požiūris į tvarumą ir klientų aptarnavimas gali padėti pakelti jūsų verslą į kitą lygį.