dezutespastomatams.lt

Kalbant apie kalėdinį įvyniojimą ar pakavimą, tai, kas yra išorėje, turėtų būti tokia pat ypatinga, kaip ir viduje. Kadangi esate smulkaus verslo savininkas, šventinis laikotarpis yra puiki proga supakuoti dovanas ne tik į gražų popierių. Kalbant apie pakuotę 2023 m., nužengus papildomą žingsnį galima sustiprinti klientų lojalumą ir sustiprinti jūsų prekės ženklą, ypač jei tai pirmasis jūsų įmonės švenčių sezonas.

5 kūrybingos kalėdinės pakavimo idėjos

Nesvarbu, ar parduodate savo produktus tik internetu, vadovaujate tradicinei parduotuvei ar planuojate šiais metais pasirodyti vietiniuose turguose, pasinaudokite kitų mažų įmonių kalėdinio pakavimo idėjomis, kad padarytumėte didelį įspūdį apie esamus, naujus ir potencialius. klientų. Pažiūrėkite, kaip Maya Creations naudoja pakuotes, kurios atspindi jų prekės ženklą ir puikiai jaučiasi šventiškai.

  • Padovanokite dovanų įpakavimą
  • Naudokite pakavimo medžiagas, kurios atspindi jūsų prekės ženklą
  • Parodykite savo smulkaus verslo istoriją
  • Parodykite savo dėkingumą išparduodami
  • Pridėkite ką nors ypatingo

1. Padovanokite dovanų įpakavimą

„Šis metas dovanoti, todėl pasirūpinkite, kad klientai galėtų lengvai išsiųsti paruoštą išpakuoti dovaną savo artimiesiems. Lojaliems klientams pasiūlysite labai vertinamą paslaugą ir paliksite įspūdį būsimiems klientams. Suteikite klientams galimybę lengvai už nedidelį mokestį pridėti dovanų pakavimo prie parduotuvės užsakymo (arba pasiūlykite ją nemokamai su minimaliomis išlaidomis).

Dovana neapsieina be kortelės – pasiūlykite pridėti tuščią kortelę, kurią klientas gali suasmeninti prieš padėdamas dovaną po eglute.

2. Naudokite jūsų prekės ženklą atspindinčias pakavimo medžiagas

Nuo plonojo popieriaus iki pakavimo juostos – įsitikinkite, kad viskas, ką naudojate pakuodami užsakymus, turi jūsų verslo išvaizdos elementą. Siūlykite įvyniojimą į savo prekės ženklo spalvas ir stilių ir įsitikinkite, kad jį galima naudoti visiems gavėjams, nesvarbu, kurią religinę šventę jie švenčia šiuo metų laiku.

3. Parodykite savo smulkaus verslo istoriją

Jei bendraujate su klientais savo parduotuvėje ar vietiniame turguje, galbūt turėsite galimybę su jais pabendrauti ir pasidalyti informacija apie savo prekės ženklą. Kai baigiate užsakymą, pasiūlykite įtraukti informacinę brošiūrą ar atviruką, kad jie galėtų dar daugiau sužinoti apie jūsų smulkųjį verslą, arba perduokite jį laimingam dovanos gavėjui.

4. Parodykite savo dėkingumą parduodami

Įsitikinkite, kad klientai žino, kaip juos vertinate, pateikdami padėkos pasiūlymą – tai, tikėkimės, paskatins kitą pirkinį ir užtikrins, kad jie sugrįš dar daugiau. Netgi 10 % nuolaida arba nemokamas pristatymas gali padėti jūsų klientams pasijusti ypatingais. Atspausdinkite pasiūlymą ant vizitinės kortelės ir pridėkite jį prie dovanų pakavimo rutinos, nesvarbu, ar susegsite jį į popierinį maišelį, ar pridėkite prie kvito.

5. Pridėkite ką nors ypatingo

Įsigykite visus savo Kalėdų klientus ir nustebinkite juos į savo pirkinių krepšį įtraukdami ką nors ypatingo. Galbūt naujo produkto pavyzdys, viešai neatskleista informacija apie būsimus produktus ar išpardavimus, smagūs pavieniai lipdukai ar papildoma dovana už didelės vertės pirkinį. Ar jūsų klientas įsigijo augintinio portretą? Įtraukite šuns skanėstą ar antkaklio žavesį. Ar kas nors nusipirko levandų muilo gabalėlį? Įmeskite papildomo to paties kvapo lūpų balzamą. Toks detalumo lygis labai padės padaryti ilgalaikį įspūdį.

Papildomi Kalėdų pakavimo patarimai užsakymams internetu

Pradėkite nuo išorės į vidų.

Parodykite, kad į savo pakuotę skiriate tiek pat daug dėmesio ir rūpestingumo, kiek ir savo gaminiams. Tokiu būdu sukursite patirtį, kuri sujaudins klientus nuo pat jų siuntos pristatymo momento. Jei skelbiate užsakymą, įsitikinkite, kad viskas, ką naudojate pakavimui, atitinka jūsų prekės ženklą, įskaitant raukšlių užpildo popierių ir pakavimo juostą.

Estetiškai patrauklus paketas tinka „Instagram“ arba „TikTok“ paruoštam išpakavimui. Skatinkite klientus dalytis savo išpakavimo patirtimi (ir sekti jūsų parduotuvę!) socialinėje žiniasklaidoje – pridėkite šį raginimą veikti prie tinkintos kortos arba atviruko, kurį galite įtraukti į kiekvieną užsakymą.

Suteikite dovanos gavėjui pagrindinę informaciją.

Į kiekvieną užsakymą įdėkite atviruką su savo prekės ženklo istorija – tai įkvepia bet kuriuo metų laiku, bet ypač šventiniu laikotarpiu. Kadangi negalėjote tiesiogiai kalbėtis su savo internetiniais klientais akis į akį, suteiksite jiems šiek tiek įžvalgos apie asmenį ir aistrą, slypinčią už pirkinio. Be to, informacinis atvirukas suteikia galimybę padaryti reikšmingą įspūdį dovaną gaunančiam žmogui. (Atminkite, kad jie yra potencialūs klientai!) Jei jiems patinka produktas ir jūsų prekės ženklo žinutė, kitą kartą jie norės apsipirkti tiesiai iš jūsų.

Įtraukite asmeninį užrašą.

Kadangi negalite asmeniškai padėkoti savo pirkėjams internetu, užsisakykite padėkos atvirukų ar užrašų kortelių rinkinį ir pritaikykite kiekvieną iš jų ranka rašytu pranešimu. Šis mažas gestas gali nuveikti ilgą kelią… o atvirukas su logotipu padės sustiprinti jūsų prekės ženklo tapatybę. Jei jūsų prekė siunčiama kaip dovana kam nors kitam, pasiūlykite pridėti užrašų kortelę su asmenine siuntėjo žinute. Tai puikus būdas, kad dovanotojas atrodytų gerai, net jei jis pats siuntos neatsiuntė.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Dėžutės
Patarimai
Paskyra
0
Krepšelis